Wednesday, February 28, 2007

Mijn scores

Mijn scores zijn relatief flexibel :

***** is de absolute top : als je die niet koopt, ben je gek. Die zijn vandaag goed en morgen ook nog.

**** is wat bij de top-10 van het jaar kan behoren, dus echt goed binnen een beperkt tijdskader

*** is ok - knap gespeeld, goede creatieve ideeën bij momenten, maar niet consequent op de ganse CD

** is nice try, but next time better.

* is echt niet de moeite om te beluisteren.

De halfjes liggen er tussenin (snappie?)

Waarom geef ik dan zulk een hoge scores op alle CD's in mijn blog?

Wel, omdat ik naar veel meer CD's luister dan ik bespreek! Ik vind het veel leuker om goede CD's te bespreken, dan slechte CD's af te kraken (hoewel, als ze echt slecht zijn, dan kan ik wel genieten van vernietigende kommentaar). Net zoals ik aanneem dat jullie willen weten wat de moeite is om te kopen, eerder dan van te weten wat je best niet koopt.

No comments: